tirsdag 11. mai 2010

Nooooo!

Jaadaa, meget slapp blogging og alt det der! Men ettersom vi lever i nuet, så får dere komme over det!

aaaanyyyways, da jeg ringte flyselskapet i går for å fikse billett hjem, viste det seg at alt var utsolgt(hadde tenkt meg hjem rundt 31. Mai), så ender med at jeg må dra hjem 18. Mai!!! Med mindre jeg kommer opp med en god idé for å ordne sånn at jeg blir her lenger!
Så det var jo super laaaaame!

Så passet godt at det regnet i dag, ikke noe bilder i dag, da jeg var ute å fisket etter gode kamerapriser! Uten stort hell, meeen klarte å hook god deal på nett! Sweeeet

Anywhooos! Jeg skulle spise litt indisk til middag i dag, så gikk på den faste indiske restauranten vi pleier å spise på her i Shiki. Jeg kommer inn(når man åpner døren ringer en bjelle), finner fem indere sovende på gulvet. De spretter opp så fort de merker at jeg var der, rimelig loka klarer de å ordne meg et bord og greier! Hun ene damen hadde rigget seg til med knall madrass og greier på gulvet!
Men fikk mat og alle ble glad!

Jeg var også så heldig at jeg fikk sett Japans største vannflaske samling!
Photobucket
Fantastisk altså!


Kjedelig å være så rå på å pose da!
Photobucket


Heer er all tilfeldigheten jeg har til der i dag!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Freeeed!

1 kommentar:

  1. Å så kosleig at du kommer hjem snart selv om jeg skjønner at du ikke har lyst.....
    Ny de siste dagene fult ut , ses . klem tante Heidi :) pst.. husk på åssen dag det er i morra da ;)

    SvarSlett

Join & Enjoy

Awesome Pt. Two Samurai's on Facebook

Følgere

Bloggarkiv

Tiiing

17 mai (1) 2000 (1) 800 (1) A-ha (1) Alkoholikere (2) Alter (2) Aper (2) Appelsin (1) ARTIG ELLER HVA? (1) Bakken (4) Banan (3) BEEF (2) Bilder (19) Blomster (2) Briller (1) Burger (1) Bus (1) CHIIIIILL (28) Chikuma (2) China Town (1) Denim (2) Drikke (1) Duer (1) Dverg (1) Dyrepark (3) Ebisu (2) Egg (1) Fattig (1) FIL (1) Firkløver (1) Fisk (4) Folk (1) Fort (1) Foss (1) Foto (2) freeed (1) Frosk (1) Gif (1) Ginza (3) Grill (1) Gulv (2) Harajuku (10) Hatt (1) Hauker (1) Head Porter (1) Heerlig (1) Hjort (1) Hårklipp (1) Ikebukuro (1) Indisk (2) Is (5) Jungel (1) Justin (1) Kamakura (1) Kamera (2) KFC (1) Kiosk (1) Kraft (1) KVD (3) Lat (1) LIFE (1) LOL (9) Marked (1) mat (42) MY (1) Nagano (5) Nantai (1) NEI (1) New Sky Building (1) Nikka (1) Nikko (3) Ninja (1) Null Mat (2) Nøtter (1) Naaaattaaa (1) Onsen (2) Palass (2) Park (5) Plater (1) Plaaayaaa (1) Pub (1) Pudding (1) Quiz (2) Random (14) Rap (1) Regn (6) Restaurant (2) ROFL CAKE (3) Rom (3) Ryokan (2) Sake (3) Samurai (2) Say whaaat? (1) Sekk (1) Shibuya (2) Shijuku Gyoen (1) Shiki (1) Shinagawa (2) Shinjuku (8) Siggy (3) Skilt (1) Sko (1) Snack (18) SNEIPEN VAR DRITA (1) Snike (2) Sol (6) SOOOOO (1) Sopp (2) Sove (2) Speil (2) Spise (1) Starbucks (1) Stråmatte (3) Suger (1) Supreme (2) Sweeeeet (1) Sykkel (1) Søndag (1) TA DET MED RO JEG ER TILBAKE (1) Te (2) Templer (3) Tilfeldig (1) Tog (13) Tokyo (9) Trapper (1) Ueno (6) Vannflasker (1) Vei (1) Vente (1) Vin (1) Vintage (1) Visvim (3) Yasukuni (1) Yokohama (2) Yoyogi (1)