torsdag 6. mai 2010

A day in the sun

Jada, i dag var nok den varmeste dagen i Tokyo siden jeg kom hit! Latterlig varmt og rimelig klamt, akkurat sånn man liker det!

Så jeg tenkte det var best å utforske den delen av Shiki(der vi bor) jeg ikke hadde sett enda! Sto opp rimelig tidlig(11 ca), for kun å finne ut av vasken jeg satt på ikke var blitt tørket! Så tenkte Kriss kunne gjøre det når han skulle til skolen, men alle tørketromlene var selvfølgelig stapp fulle av driiiit! Så måtte vente én time på, for så å sure litt og vente én time til på at det skulle bli tørt og loke litt mer! Meeen kom meg ut til slutt, enden er alltid god vet dere!

Så fikk tatt med meg kamera, og tatt en haug med bilder! Og fikk en god del, men dere får kun en liten del i dag daaaa

tilogmed gamle damer hadde dratt på seg finstasen og kommet seg ut!
Photobucket

Gamle menn mekker på tak
Photobucket

Mens små barn ikke gjøre noe som helst!
Photobucket

Etter å ha gått rundt i en god stund, uten å ha en anelse om hvor jeg var lenger, endte jeg opp på et jorde, og det var jo fint det! Hadde jo ikke sett et jorde på leeeenge

Man må ha seg litt is, og gikk for det trygge tyske valget i dag!
Photobucket

Meen, avsluttet med noe jeg ikke helt vet hva var, eller smakte! Men smakte hvertfall godt
Photobucket

Bambusen vokser fritt
Photobucket
Heerlig

Etter en lang og hard dag med bilder må man ha seg litt mat! På den lokale take-away sjappa
Photobucket

Jeg har forøvrig starten det jeg tror kommer til å bli en meget bra bart! Skal oppdatere underveis så dere får se den storveise barten i aksjon!

Meen dere skal få flere bilder å kose dere med!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Join & Enjoy

Awesome Pt. Two Samurai's on Facebook

Følgere

Bloggarkiv

Tiiing

17 mai (1) 2000 (1) 800 (1) A-ha (1) Alkoholikere (2) Alter (2) Aper (2) Appelsin (1) ARTIG ELLER HVA? (1) Bakken (4) Banan (3) BEEF (2) Bilder (19) Blomster (2) Briller (1) Burger (1) Bus (1) CHIIIIILL (28) Chikuma (2) China Town (1) Denim (2) Drikke (1) Duer (1) Dverg (1) Dyrepark (3) Ebisu (2) Egg (1) Fattig (1) FIL (1) Firkløver (1) Fisk (4) Folk (1) Fort (1) Foss (1) Foto (2) freeed (1) Frosk (1) Gif (1) Ginza (3) Grill (1) Gulv (2) Harajuku (10) Hatt (1) Hauker (1) Head Porter (1) Heerlig (1) Hjort (1) Hårklipp (1) Ikebukuro (1) Indisk (2) Is (5) Jungel (1) Justin (1) Kamakura (1) Kamera (2) KFC (1) Kiosk (1) Kraft (1) KVD (3) Lat (1) LIFE (1) LOL (9) Marked (1) mat (42) MY (1) Nagano (5) Nantai (1) NEI (1) New Sky Building (1) Nikka (1) Nikko (3) Ninja (1) Null Mat (2) Nøtter (1) Naaaattaaa (1) Onsen (2) Palass (2) Park (5) Plater (1) Plaaayaaa (1) Pub (1) Pudding (1) Quiz (2) Random (14) Rap (1) Regn (6) Restaurant (2) ROFL CAKE (3) Rom (3) Ryokan (2) Sake (3) Samurai (2) Say whaaat? (1) Sekk (1) Shibuya (2) Shijuku Gyoen (1) Shiki (1) Shinagawa (2) Shinjuku (8) Siggy (3) Skilt (1) Sko (1) Snack (18) SNEIPEN VAR DRITA (1) Snike (2) Sol (6) SOOOOO (1) Sopp (2) Sove (2) Speil (2) Spise (1) Starbucks (1) Stråmatte (3) Suger (1) Supreme (2) Sweeeeet (1) Sykkel (1) Søndag (1) TA DET MED RO JEG ER TILBAKE (1) Te (2) Templer (3) Tilfeldig (1) Tog (13) Tokyo (9) Trapper (1) Ueno (6) Vannflasker (1) Vei (1) Vente (1) Vin (1) Vintage (1) Visvim (3) Yasukuni (1) Yokohama (2) Yoyogi (1)