torsdag 15. april 2010

Pancaaakees

Elsker når dagen starter med at Kriss stresser til skolen, jeg snur meg på det sykt digge gulvet og sover videre. Dagen kan nok bli bra!

Må starte dagen med litt korn
Photobucket
Og det som viste seg å ikke være melk melk kefir eller noe lignende(mye søtere og veldig rart)

Så var det bare å komme seg til Shibuya, for å finne Opening Ceremony(butikk/merke)! Etter litt leting, et godt og hjemmelaget kart med hjelp fra en hyggelig japaner, fant jeg endelig frem! Ettersom jeg er en gigantisk nordmann(eller menneske generelt), må jeg ty til europeiske klær og endte opp med å bare handle klær fra Acne(digg å være i Japan).
Kortet mitt er litt mongo til tider, og damen i kassen(som forøvrig var verdens søteste jente og takket for alt jeg sa og fulgte meg rundt i butikken) fikk store problemer med å få kortet til å funke. Men ettersom jeg er i Japan spurte de ikke etter et annet kort, men fikset det! Så noen telefoner, ca. 15 og 8 unnskyldninger senere hadde det ordnet seg og jeg fikk betalt! Da gjorde hun som de gjør i butikker her og bar posen ut av butikken for meg. Bukker hundre ganger og takker litt til, heeeeerlig!!

Mens jeg er ute å svir av litt cash sitter sneipen hjemme å teller penger for å se om hun har nok penger til maten i morgen! Så jeg tenkte det var best å lage en fattigkasse for henne!
Photobucket
Det er tydelig hvor glad hun ble!

Etter å ha fått sett litt Paradise var det bare å komme seg på butikken, kjøpe seg litt munch og lage panekaker
Photobucket

Og selvfølgelig toppe det av med litt is!
Photobucket

Så to randoms helt til slutt
Photobucket

Photobucket

1 kommentar:

Join & Enjoy

Awesome Pt. Two Samurai's on Facebook

Følgere

Bloggarkiv

Tiiing

17 mai (1) 2000 (1) 800 (1) A-ha (1) Alkoholikere (2) Alter (2) Aper (2) Appelsin (1) ARTIG ELLER HVA? (1) Bakken (4) Banan (3) BEEF (2) Bilder (19) Blomster (2) Briller (1) Burger (1) Bus (1) CHIIIIILL (28) Chikuma (2) China Town (1) Denim (2) Drikke (1) Duer (1) Dverg (1) Dyrepark (3) Ebisu (2) Egg (1) Fattig (1) FIL (1) Firkløver (1) Fisk (4) Folk (1) Fort (1) Foss (1) Foto (2) freeed (1) Frosk (1) Gif (1) Ginza (3) Grill (1) Gulv (2) Harajuku (10) Hatt (1) Hauker (1) Head Porter (1) Heerlig (1) Hjort (1) Hårklipp (1) Ikebukuro (1) Indisk (2) Is (5) Jungel (1) Justin (1) Kamakura (1) Kamera (2) KFC (1) Kiosk (1) Kraft (1) KVD (3) Lat (1) LIFE (1) LOL (9) Marked (1) mat (42) MY (1) Nagano (5) Nantai (1) NEI (1) New Sky Building (1) Nikka (1) Nikko (3) Ninja (1) Null Mat (2) Nøtter (1) Naaaattaaa (1) Onsen (2) Palass (2) Park (5) Plater (1) Plaaayaaa (1) Pub (1) Pudding (1) Quiz (2) Random (14) Rap (1) Regn (6) Restaurant (2) ROFL CAKE (3) Rom (3) Ryokan (2) Sake (3) Samurai (2) Say whaaat? (1) Sekk (1) Shibuya (2) Shijuku Gyoen (1) Shiki (1) Shinagawa (2) Shinjuku (8) Siggy (3) Skilt (1) Sko (1) Snack (18) SNEIPEN VAR DRITA (1) Snike (2) Sol (6) SOOOOO (1) Sopp (2) Sove (2) Speil (2) Spise (1) Starbucks (1) Stråmatte (3) Suger (1) Supreme (2) Sweeeeet (1) Sykkel (1) Søndag (1) TA DET MED RO JEG ER TILBAKE (1) Te (2) Templer (3) Tilfeldig (1) Tog (13) Tokyo (9) Trapper (1) Ueno (6) Vannflasker (1) Vei (1) Vente (1) Vin (1) Vintage (1) Visvim (3) Yasukuni (1) Yokohama (2) Yoyogi (1)