lørdag 24. april 2010

Cheeesuuuu!

Fikk ikke postet noe innlegg i går, da jeg var låst ute av rommet mitt og ikke hadde tilgang til macen min!
Meeen, mer om det senere!

Dagen i går var en meget god dag, selvom det regnet katter og fluer! Tok en tur til Harajuku sammen Sneipen og amerikanervenner vår Doug! I håp om å treffe på The Sartorioliost(som er i Tokyo om dagen)!

I Harajuku er det masse vintage sjapper, så målet for dagen var å dra ditt! Jeg har jo latterlig god smak og fant en rev som var sinnsykt fet, da var det bare å overtale Sneipen til å kjøpe den!
Photobucket
Og det ordnet jeg selvfølgelig!

Man blir rimelig sulten og tørst etter en hel dag med vintage shopping, og cravingen på italiensk meldte seg rimelig raskt!
Photobucket

Så var det tid for å få seg en hårklipp, ettersom jeg gikk rundt og så meget hvit og dust ut!
En utrolig bisarr opplevelse! Tror ikke de er veldig vant til hvitmannshår, jeg hadde oppmerksomheten til fleste som jobbet der. Og mannen som klippet meg var umåtelig konsentrert under hele seansen!
Kom ut derfra passe fornøyd, og absolutt den beste frisør opplevelsen jeg har hatt!
Null bilde for dere!

Så var det bare å komme seg tilbake til dormet på Shiki, hvor vi skulle ha vin og kjekskveld! Men når vi kommer tilbake har alle de andre dratt ut på byen, og jeg er låst ute av rommet til Kriss! Sååå da er det bare å gjøre det beste ut av det man har. Det ble vinkveld på meg og Sneipen!
Photobucket
Ingen av oss skulle drikke, men plutselig hadde jeg drukket tre flasker vin og spist 147 kjeks med ost! Og sneipen hadde fått i seg endel hun også!
Og når man ikke har tv, da ser man heller på Luksus Fellen på TV3 nett-tv! Én hel sesong selvfølgelig, så begge er nå økonomer og kan alt om privat økonomi!

Det går rimelig hardt for seg når to stykker har fest!
Photobucket
Ofte mye verre en fest med masse folk!

Våknet da i dag med et hodet som veide ca 2.58 kg for mye var det bare å hive i seg litt nudler
Photobucket

Og i dag var planen å komme seg til Harajuku igjen for å hooke opp med the Sartorialist, meeen innen vi klarte å somle i oss  mat, loke og være treige var klokka ni! Rett hjem igjen, med andre ord ikke mye liv i dag gitt! Movie night neeste!

-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Join & Enjoy

Awesome Pt. Two Samurai's on Facebook

Følgere

Bloggarkiv

Tiiing

17 mai (1) 2000 (1) 800 (1) A-ha (1) Alkoholikere (2) Alter (2) Aper (2) Appelsin (1) ARTIG ELLER HVA? (1) Bakken (4) Banan (3) BEEF (2) Bilder (19) Blomster (2) Briller (1) Burger (1) Bus (1) CHIIIIILL (28) Chikuma (2) China Town (1) Denim (2) Drikke (1) Duer (1) Dverg (1) Dyrepark (3) Ebisu (2) Egg (1) Fattig (1) FIL (1) Firkløver (1) Fisk (4) Folk (1) Fort (1) Foss (1) Foto (2) freeed (1) Frosk (1) Gif (1) Ginza (3) Grill (1) Gulv (2) Harajuku (10) Hatt (1) Hauker (1) Head Porter (1) Heerlig (1) Hjort (1) Hårklipp (1) Ikebukuro (1) Indisk (2) Is (5) Jungel (1) Justin (1) Kamakura (1) Kamera (2) KFC (1) Kiosk (1) Kraft (1) KVD (3) Lat (1) LIFE (1) LOL (9) Marked (1) mat (42) MY (1) Nagano (5) Nantai (1) NEI (1) New Sky Building (1) Nikka (1) Nikko (3) Ninja (1) Null Mat (2) Nøtter (1) Naaaattaaa (1) Onsen (2) Palass (2) Park (5) Plater (1) Plaaayaaa (1) Pub (1) Pudding (1) Quiz (2) Random (14) Rap (1) Regn (6) Restaurant (2) ROFL CAKE (3) Rom (3) Ryokan (2) Sake (3) Samurai (2) Say whaaat? (1) Sekk (1) Shibuya (2) Shijuku Gyoen (1) Shiki (1) Shinagawa (2) Shinjuku (8) Siggy (3) Skilt (1) Sko (1) Snack (18) SNEIPEN VAR DRITA (1) Snike (2) Sol (6) SOOOOO (1) Sopp (2) Sove (2) Speil (2) Spise (1) Starbucks (1) Stråmatte (3) Suger (1) Supreme (2) Sweeeeet (1) Sykkel (1) Søndag (1) TA DET MED RO JEG ER TILBAKE (1) Te (2) Templer (3) Tilfeldig (1) Tog (13) Tokyo (9) Trapper (1) Ueno (6) Vannflasker (1) Vei (1) Vente (1) Vin (1) Vintage (1) Visvim (3) Yasukuni (1) Yokohama (2) Yoyogi (1)